Hellas ferie 2017

Som jeg skriver dette, kan du ikke tror din 2017 ferie i Hellas, kanskje du er selv på ferie, eller gå snart.
Likevel, men dagene blir kortere og tiden er inne for å gå på jakt etter ferien for neste år. Kanskje du fortsatt er usikker, folk i Hellas ser frem til gjester fra Norge, spesielt i år 2017. Som du kanskje har dine tvil i det siste, for å tilbringe ferien i Hellas deg av dine venner, som gikk har hørt hvor flott de har det. Som en elsker av gresk ferie jeg også lettet, økt betydelig til tross for det negative bildet av Hellas av krisen og flyten av innvandrere, alle turister returnert fornøyd. Alle grekerne var svært vennlig. Krisen synes å være mer og mer bak. Du har så mange alternativer og bli avskrekket av noe og bli komfortabel i 2017 på ferie til Hellas. mens jeg håper at de hardest rammede øyene Samos, Lesvos, Kos, Leros, Chios og til slutt fikk tilbake flere turister.
Jeg prøvde så mye som mulig for å beskrive øyer, steder, strender og attraksjoner, slik at du kan gjøre et godt valg. Selvfølgelig kan du besøke de berømte øyene, selv der det er fortsatt god plass for resten søkende, men det er for mange ukjente destinasjoner hvor du har fast kontakt med de lokale greske innbyggere.

Jeg ønsker deg mye moro i Hellas og lykke til i å finne ut ferie til Hellas i 2017.

Hellas ekskursjoner